Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@nooqi.nl. Wij proberen binnen 24 uur te reageren!

Bestelling plaatsen

Welke betaalmethodes accepteert NOOQI?
Je kan online veilig betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact, Mister Cash, Bank transfer, Apple Pay en Klarna.

Als ik wil afrekenen, wordt aangegeven dat het item niet op voorraad is.
De oorbellen zijn waarschijnlijk bijna uitverkocht. De kans is groot dat meerdere mensen het artikel in hun mandje hebben waardoor deze storing ontstaat. Je kunt het beste je cache legen en het later nogmaals proberen!

Hoe gebruik ik een giftcard of kortingscode?
Nadat je al jouw favoriete items hebt gevonden en verder klikt, verschijnt er een winkelmand overzicht waar je jouw NOOQI kortingscode of giftcard kunt toepassen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Af en toe komt het voor dat de bevestiging bij reclame belandt, ook kan het zijn dat er een fout is gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. Je kunt ervan uitgaan dat je bestelling gewoon goed is doorgekomen. Mocht je toch twijfelen, dan kun je altijd even contact opnemen via info@nooqi.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren, kijk daarom altijd goed na of je bestelling en je gegevens kloppen.

Kan ik een bericht schrijven bij mijn bestelling?
In je winkelmandje kun je extra informatie toevoegen aan je bestelling. Onder je geselecteerde items vind je een vak met de tekst ‘voeg een opmerking aan mijn bestelling toe’.

Verzending

Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb ingevoerd?
Je kunt mailen naar info@nooqi.nl met het juiste adres, er is dan een kans dat het adres nog gewijzigd kan worden. Orders worden zo snel mogelijk verwerkt, de kans is daarom groot dat de order al is verwerkt. Als de order al verzonden is, ben je zelf verantwoordelijk voor het verkeerd doorgegeven adres. 

Wat zijn de verzendkosten?

  • Nederland & België: alle orders in Nederland boven de € 50,00 worden gratis verzonden. Voor orders onder de € 50,00 wordt € 2,95 verzendkosten in rekening gebracht.
  • Europa & Verenigd Koninkrijk: orders binnen Europa en het Verenigd Koninkrijk worden vanaf € 100,00 gratis verzonden. Voor orders onder € 100,00 wordt € 6,95 verzendkosten in rekening gebracht. Door de douane geheven invoerrechten en belastingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.
  • Internationaal: orders buiten Europa worden vanaf € 150,00 gratis verzonden. Voor orders onder de € 150,00 wordt € 14,95 verzendkosten in rekening gebracht. Door de douane geheven invoerrechten en belastingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

  • Nederland: 1 tot 2 werkdagen
  • België, Duitsland & Luxemburg: 3 tot 5 werkdagen
  • Overige Europa: 5 tot 8 werkdagen
  • Internationaal: 8 tot 12 werkdagen

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen
Wanneer je een pakketje na langere tijd nog niet hebt ontvangen, is het belangrijk om eerst even te checken wat de indicatie levertijd is in jouw land. Wanneer je het pakketje na deze tijd nog steeds niet hebt ontvangen, controleer dan of het adres juist is. Nederlandse pakketjes komen door de brievenbus, dus het is ook handig om even te checken of iemand anders het pakketje voor je heeft weggelegd. Is dit geen van allen het geval, dan kun je contact opnemen met de klantenservice info@nooqi.nl.

Mijn bestelling

Ik heb de verkeerde sieraden ontvangen
Je kunt het beste mailen met een foto van het verkeerde item met een korte toelichting en je ordernummer naar info@nooqi.nl. Dan gaan we dit voor je oplossen!

Wanneer de prijs van een al eerder gekocht item online veranderd, kan ik dan geld terugvragen?
Wij hebben af en toe een kortingsactie waardoor prijzen veranderen, deze acties worden beïnvloed door onze voorraad, trends en vraag en aanbod. Helaas is het in dit soort gevallen niet mogelijk om het verschil in prijs terug te ontvangen.

Retourneren & ruilen

Hoe moet ik een pakketje retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terug te sturen. Je hoeft ons hierover niet per mail te informeren. Volg hier de instructies voor het verzenden van een retour. Let op! Retourzendingen zonder naam of ordernummer worden niet in behandeling genomen. 

Is het mogelijk om sale items te retourneren/ruilen?
Voor sale items gelden dezelfde voorwaarden als voor een normale bestelling. 

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?
Zodra we het retourpakketje hebben ontvangen wordt het verwerkt. Het wordt dan direct teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Het kan enkele dagen duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op deze rekening. 

COLLABS

Ik heb een vraag over samenwerkingen
Voor vragen over samenwerkingen kun je contact opnemen via info@nooqi.nl

TIME TO SHOP!